Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J28a71n78a 63M22a66j64o73v40á

23. 3. 2017 10:28

Co myslite, kolik lidí četlo váš článek na mobilu???

A vůbec.. Nechcete své články psát rukou na papír, případně rovnou tesat do skály?

2 0
možnosti

Jano dík, napsala jsi to, co si i já myslím. Autor je možná líný se učit něco nového, tak to zavrhne. Stejně byl lepší sčot než kalkulačka, né?:-D

1 0
možnosti

Mám také tlačítkový telefon, asi patnáct let starý, protože nový nepotřebuji. Nicméně, proč vyčítat někomu, že má vybavenější hračku? Proč máte vůbec mobil a ne normální sluchátkový telefon nebo proč raději nevydáváte kouřové signály?

1 0
možnosti
Foto

Chapu autora, ale s necim tak pokryteckym se neda z meho pohledu souhlasit

1 0
možnosti

Nesouhlasím s tím, že z dotyk.zařízení se blbne. Spíše ztrácíme schopnost koncentrace na činnosti, čímž trpí také paměť. My starší si to můžeme dovolit (přichází to přirozeně s věkem, i bez té elektroniky), horší je to u dětí (byl pro to vymyšlen pojem "digitální demence" (nerovná se demenci (dg.), jako takové)). Proti Youtubu budu vždy vysazený, i když mě příjemně překvapilo, že dcera kromě vypatlaných youtuberů sleduje i vzdělávací videa a piluje zdatně na něm (Youtube) i angličtinu. Takže žádná černá/bílá. Samozřejmě se mě dotýká pohled na davy jedinců (bez ohledu na věk, ale u dětí to asi trne více) uzavřených do "bubliny" svého "dotykáče", ale já jim jejich svět neberu, pokud mi nelezou do mého. Žít a nechat být.

3 0
možnosti

Proč jste ten svůj blog nevytesal do břidlicové tabulky, konzumente?

4 0
možnosti

Břidlice je dražší než laptop, který používám přes deset let, tak jako telefon. Nekupuji si nové hračky pro své potěšení ega, ale používám co nejdéle ty, co už mám a to hlavně pro osvětu, vzdělávání a pomoci bližním. Nepochopil jste text, to platí i pro Jakuba Bohoňka a ostatní, kteří prskají vzteky, že jim to někdo osvětlil přímo.

0 4
možnosti

Moralizující a paušalizující blábol. Víc takových jako vy a pořád píšeme na hliněné tabulky, protože ty jsou přece lepší než ten papírový konzum

4 0
možnosti

P86e94t71r 42B91r12o87ž

16. 3. 2017 8:45

Měl jsem dotykáč asi rok. Jednoho krásného dne odešle displej, takže nešel odemknout a nešla nastavit komunikace přes USB. Všechny kontakty v čudu. Od té doby mám tlačítkovou Nokii, pěknou, hranatou, nerozbitnou, s aku, co vydrží asi měsíc a jsem naprosto spokojený.

0 0
možnosti

Pokud si kontakty nezálohujete přes Google účet, tak jenom vaše chyba. Mně kdyby se naopak rozbil můj telefon, tak si ten nový stáhne všechny kontakty automaticky

2 0
možnosti

Velmi dobrý příspěvek! Snad by tam měl být dovětek, "ať si každý dělá co chce, ale na světě jsou krásnější věci než soustavně čumět do velké placky anebo sdělovat na síti, že jsem byl na záchodě a už vycházím z domu".

Když jsem já v mládí "jezdil vodu", tak jsme na břehu zasedli do hospody, pili pivo, žvanili, hráli na kytary a vandrovali do každé holky kolem. Vloni jsem si v Č. Krumlově v hospodě na břehu uvědomil, že dnešní pseudovodáci v hospodě pijí pivo, hrají na mobilech hry, posílají si přes sál SMS a hlasitě se domlouvají jak to tomu druhému na konci lokálu nandal, a sdělují do sítí, že už sedí v hospodě.

PS.: Jo a nesmyslně velkou 6" placku jsem dětem vrátil a vzal jsem si pokorně zpět zastaralý Sony Ericsson Xperia arc S o velikosti 4,3" - na volání a SMS je ideální a krásně mu hraje rádio když pochoduji se psem. Navíc denně nemusím mazat reklamy či co to tam lezlo pomocí posledního Androidu.

6 0
možnosti

Připouštim, že jedna placka na vodě nebo kolech pro celou bandu může být dobrá kvůli bloudění, hledání spojů, posuzování počasí aj...Ovšem sranda je, když se jede na kolech, trochu se zatáhne a celá banda se ponoří do placek a vtom zvolá: "za deset minut leje jak z konve" Skoro všichni v panice sednou na kola a jedou o závod domů. Za půl hodiny se udělá krásně a zbylí "normální" jedinci si to krásně v klidu užijí:-)

0 0
možnosti
Foto

Tomu se říká pokrok. Vy jste tahal v dětství hračku na provázku za zády, dnešní děti chodí za hračkou. Jako mě přišlo v 80 letech normální mít doma vytáčecí pevnou linku a pro vás to bylo v dětství sci-fi, tak dnes narozeným dětem přijde normální vlastnit smartphone. Co je na tom nepochopitelné? Až dnešní děti odrostou, také budou nadávat svým dětem, že ty jejich multimediální kontaktní čočky jsou hrozný. To za mých mladých let....

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS