Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J45a39n 17R96á83ž

7. 3. 2017 19:03

No vidíte, já mám zkušenost takovou, že než se dohadovat se zubařem na co mám nárok podle pojišťovny a co musím draze zaplatit, tak mimo preventivní prohlídky u hygienistky, si nechávám opravovat zuby u zubaře, který také měl dohadování s pojišťovnami dost a všechny smlouvy vypověděl. Když mám problém, udělá mi hned snímek, i panoramatický, a opraví kaz za jednu návštěvu šetrně a bezbolestně. To mi stojí za to si zaplatit.

Tam, kde fungují pojišťovny ne jako přerozdělovny zdravotní daně, si můžete připojištěním zajistit i bezplatnou náhradu špatných zubů implantáty. U nás to nejde a proto lidé mají "klapačky", které dávají na noc do hrnku, protože minimálně padesát tisíc na implantát a keramický pevný můstek každý nemá!

0 0
možnosti
Foto

Kluci z komůrky brzy přijdou (a hodí nám na hlavu) i to, že si my prosťáčci kupujeme naprosto nevhodné, ba co dím - přímo blbé zubní pasty a kartáčky. !!

0 0
možnosti

:-).....Souhlas! Já naštěstí nosím už roky k zubaři v krabičce, tak se mě to netýká! ZNám lidi, co v životě nevzali kartáček do ruky a mají je zdravé. R^R^R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS