Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J66a45n79a 61M13a96j79o71v61á

12. 2. 2017 12:09

V dnešní době prakticky nulové nezaměstnanosti, kdy zaměstnavatelé šíli z toho, že nejsou lidi a svoje pracanty si hlídají, napsat takovýhle blog...prostě pracujte a nevyhrožujte, ono není proč.

1 0
možnosti
JK

Prakticky nulová nezaměstnanost??????A kde žijete?Velké firmy berou na tři měsíce a poté propouští, to se ta statistika opravdu poté dělá dobře. Jste bláhová a nikdo nevyhrožuje, ještě k tomu vztahovačná.....;-D

0 0
možnosti
Foto

J60a51n59a 44M70a10j21o18v96á

12. 2. 2017 12:33

proč bych měla být vztahovačná? Práci právě měním a novou jsem si vybírala. Nikomu, narozdíl od vás, nevyhrožuji.

A jaká je nezaměstnanosti si snadno najdete. Prostě místo vyhrožování pracujte a budete se mít líp, nic složitějšího to není.

0 0
možnosti
JK

Za prvé, nikdo nevyhrožuje. Bože můj, někdy mám pocit, že celý svět se zbláznil.

Za druhé, statistiku nezaměstnanosti dělá firma, kterou vede bývalý komunista ve spolupráci Úp, opravdu zrovna mně nemusíte vykládat jak to chodí. Že jste si našla práci, to je bezva, ale evidentně vám na důstojnosti nejenom ostatních nezáleží. Každý žije ve své škatulce bláhovosti. Já Vám přeji mnoho úspěchů, ale abych pracoval a měl se líp, to neznám. Mně takové štěstí nepotkalo a že je na výběr, jak si jiní představují, to je jenom vaše nevědomost a v té je síla. Hezký den a přestaňte obviňovat někoho z vyhrožování, fakt jste už jak malé děti. Přes své úspěchy nevidíte, že někdo za ně musí trpět:-)

0 0
možnosti
ON

O30n60d19ř44e13j 79N87ý48č

12. 2. 2017 12:59

Co vy vůbec mluvíte o práci. V jednom blogu jste psal jak několik let každý den od rána do večera alternoval českou televizi.

0 0
možnosti
Foto

J51a91n35a 64M60a92j29o19v53á

12. 2. 2017 15:17

No tak nevyhrožujte, je to v závěru Vašeho článku dost jasně napsané. A jestli se s každým a všude hádáte, tak se věru nedivím, že máte potíže. Já si umím říci své (proto taky ta změna), ale to není důvod být agresivní. Pro Vaše info - žijeme v regionu s relativně vyšší nezaměstnaností (taková nikde, kde jezdí trolejbusy není :-)) ). A pro mne je zajímavé sledovat, jak teď mění práci mně velmi blízký člověk a jak doslova přebírá mezi firmami on.

Chce to pozitivní přístup k životu, trochu respektu a něco umět a pořád se učit. Jinak si můžete ta svá "bububu" pouštět na blogu klidně do důchodu.

0 0
možnosti
ON

O62n19d70ř49e67j 42N84ý65č

12. 2. 2017 12:51

Velké firmy berou na tři měsíce? Baví vás lhát? Oni nemůžou sehnat zaměstnance a budou brát lidi na tři měsíce. Můžu vás ujistit že je to přesně naopak. Lidi berou už od začátku na dobu neurčitou a vůbec jim nedávají zkušební dobu na ty vaše tři měsíce.

1 0
možnosti
JK

Mé zkušenosti mluví jinak a nelžu, nemám to v povaze. Proč vám asi řeknou na Úp, že ty firmy to tak prostě dělají. Ano, dostanete smlouvu na zkušebku s minimálkou a jakmile není práce, propustí se ti, co přišli poslední a takových je mnoho a plný úřad práce a na úřadu práce vás vítají bannery a reklamy na tu samou pozici v téže firmě, kterou jste byli nuceni opustit. Evidentně jste odtržen od reality a věříte mocenskému aparátu. To je smutné a v dalším blogu jsem popsal jak se dělá alternace bez peněz, když chodíte do práce. Hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

J24a41n89a 22M71a65j15o72v11á

12. 2. 2017 21:42

plný úřad práce,? Tak před pěti lety možná.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1117x
Jsem jaký jsem, nesoudím, nekritizuji, pouze hodnotím, tak jako každý jiný. Bez hodnocení by jsme totiž nebyli tím, kým ve skutečnosti jsme.

Seznam rubrik