Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Teda, to jste objevil ameriku. ČT s tím přišla přesně 26.3. 2012. Alternativní média 25.3. 2012. Hrůza! Fuj. Hnusný mainstream, který si zprávy ověřuje.;-D

3 0
možnosti
ON

A kvůli tomu jednu dni máme díky české televizi podle autora celoevropský problém.;-D

1 0
možnosti
SN

:-)....Píšete výborně? Ale ti omezení, čuměním na bednu Vás nikdy nepochopí !R^R^

0 2
možnosti
Foto

J11a47k25u63b 60R26o16t13h

8. 2. 2017 11:29

To je zajímavý, tak jsem si myslel, že jsem prvně o IS zaslechl něco na BBC a na webu NYT, a hele, vona to byla nějaká alternativa.

Jste si úplně jistý, že nejste skutečným jménem Havránek? Ouplně stejná posedlost ČT.:-/

4 2
možnosti
TP

Právě proto se to k vám doneslo později než k lidem, kteří se skutečně zajímají. Podobně jako o sexuálních útocích v Kolíně nad Rýnem (tristní je, že tyto zprávy jsem prvně zaznamenal v české podobě na propagandistickém Sputniku) a spoooustě dalších věcí. Pamatuji doby, kdy jsem se hádal s jednou blbkou na facebooku. IS byl v počátcích, já jsem přesně předvídal důsledky, ona dál trvala na "nějaké malé skupince teroristů, které když jednou bombou zničíme, zavládne v celém světě láska a mír".

1 1
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1117x
Jsem jaký jsem, nesoudím, nekritizuji, pouze hodnotím, tak jako každý jiný. Bez hodnocení by jsme totiž nebyli tím, kým ve skutečnosti jsme.

Seznam rubrik